Edycje limitowane supersamochodów to dobry biznes
Firmy motoryzacyjne już jakiś czas temu odkryły, jak przyciągać klientów, budując nowe, często limitowane wersje na bazie istniejących już modeli. To duży zysk przy nie aż tak wielkich nakładach.
Metody prawie zawsze są takie same. Idealna jest jakaś rocznica, wygrana w wyścigu czy uczczenie jakiejś postaci związanej z marką. Czasami limitowane edycje powstają bez powiązania z wydarzeniem czy postacią. Ale zawsze ich cena jest sporo wyższa, a liczba ściśle limitowana. Ostatnio pojawił się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta