Włosi liczą na bravo
Po klęsce modelu Stilo Fiat dobrze przygotował się do powrotu na rynek popularnych aut kompaktowych. Nowe Bravo może odebrać klientów konkurencji
Auta klasy średniej niższej, jak VW Golf lub Peugeot 307, są w Europie bardzo popularne i stanowią około jednej trzeciej całej sprzedaży. Fiat tymczasem akurat w tej klasie nie ma czym się pochwalić – stilo nie sprzedawało się dobrze. Tym trudniej Włochom było przygotować jego następcę, który przekona klientów do aut tej marki. A stawka jest wysoka, bo dopiero powodzenie tego modelu zapewni finansową stabilność firmie.
Duży kufer
Po pierwszej jeździe jestem przekonany, że Fiat, konstruując Bravo, poważnie zabrał się do dzieła i może tym modelem zdobyć klientelę, bo samochód jest solidnie wykonany. Wskaźniki mają chromowe obwódki, fotele w wersji sport są dobrze wyprofilowane, a kierownica ma wygodny do trzymania, gruby wieniec. Wnętrze jest przestronne jak w autach konkurencji. Fotel kierowcy ma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta