Porażka globalnych portali
Witryny AOL i MSN nie podbiły polskiego rynku. Po kilku miesiącach od startu mają znikomą liczbę użytkowników. Dla amerykańskich potentantów polski rynek okazał się zbyt trudny
Polska wersja portalu AOL (do niedawna America Online) należącego do medialnego giganta Time Warner według aktualnych danych jest na 2182. pozycji wśród witryn internetowych w naszym kraju. Na świecie jest numerem 21, ma ponad 1 mld dol. przychodów. Poza klasyfikacją jest polska wersja portalu MSN (Microsoft Network), który na świecie jest w piątce najbardziej popularnych miejsc w sieci. AOL.pl działa już prawie pół roku. MSN.pl od trzech miesięcy (wciąż w próbnej wersji), ale oferuje – obok zestawu informacji – także komunikator internetowy Live Messenger, darmową pocztę Hotmail i wiele innych usług.
640 mln zł może być wart w tym roku rynek reklamy
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta