Klient może oświadczyć, że nie życzy sobie reklam
Każdy ma prawo się sprzeciwić wykorzystaniu swoich danych w celach marketingowych
Tak wynika z interpretacji wydanej przez generalnego inspektora ochrony danych osobowych. Odpowiada on na wątpliwości jednego z klientów banków. Ustawa o ochronie danych osobowych (DzU z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) pozwala w art. 32 ust. 1 pkt 8, by osoba, której dotyczą dane, wniosła sprzeciw wobec ich przetwarzania w celach marketingowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta