Szkoci wzorem dla polskich firm
Gorzelnie będą wspierać reklamę polskiej wódki. Polski Przemysł Spirytusowy chce stworzyć krajowy szlak 20 centrów promocyjnych
Wzorem dla naszych producentów i dystrybutorów wódki są Szkoci, którym udało się wypromować whisky na całym świecie. Zrobili to, tworząc centrum dziedzictwa szkockiego trunku oraz sieć muzeów i sklepów w byłych gorzelniach.
W naszym kraju w promocję polskiej wódki mają zaangażować się producenci tego trunku. – Chcemy pokazać, jak produkuje się wódkę o najwyższych standardach. Do projektu wybierzemy te gorzelnie, które mają wdrożony system HACCP, a także najlepsze systemy zarządzania jakością – mówi Leszek Wiwała, prezes Polskiego Przemysłu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta