Marketingowy wiek matki i córki
Czasy się zmieniają. Matki młodnieją, córki szybciej dochodzą do głosu. Szczególnie w modzie widać, jak zaciera się granica wieku. Kolekcje dla młodych i starszych różnią się tylko detalami. Do zjawiska unisex dochodzi „uniage”
Bohaterką najnowszej kampanii reklamowej francuskiego domu handlowego La Redoute będzie angielska aktorka mieszkająca w Paryżu Kristin Scott Thomas z córką. Zdjęcia‚ których autorem jest Marcel Hartmann, rozpoczynają się w czerwcu‚ kampania ukaże się w sierpniu. Scott Thomas‚ aktorka o dyskretnej urodzie wypracowanej przez czas, ma 48 lat‚ jej córka‚ nieznana dotąd publiczności – 22.
Relacje matek i córek bywają burzliwe‚ ale w kwestii ciuchów‚ zgodność zaskakuje
To‚ że matka z córką podnoszą sprzedaż‚ marketingowcy zrozumieli już jakiś czas temu i wielu z nich wykorzystuje to w kampaniach. Na rodzinnym wizerunku zbudowała swój sukces francuska sieć ubraniowa Comptoir des Cottoniers‚ używali go Gap i Levis.
Wiek coraz mniej ważny
Relacje matek i córek bywają burzliwe‚ ale jeśli chodzi o ciuchy‚ to zgodność poglądów jest zaskakująca. 40-latki chodzą do tych samych sklepów‚ co ich o 20 lat młodsze córki i uważają‚ że moda dla młodych i trochę starszych niewiele się różni. Lista rzeczy‚ których kobiecie po czterdziestce nie wypada dzisiaj włożyć‚ jest coraz krótsza.
– Nie sądzę‚ żeby dla stylu czterdziestka była jakąś granicą – mówi Marta Kalinowska‚ stylistka z Elle. –Przedziały wiekowe zatarły się. Brzucha nie wypada pokazywać w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta