Sklepy muszą postawić na Internet
Zdaniem firmy Deloitte przyszłość sektora to sprzedaż online. Według prognoz handel w sieci będzie rósł rocznie o kilkanaście proc. W sklepach – o 5 proc.
– W Polsce w Internecie coraz aktywniej działają sieci delikatesów. Jednak liderzy branży handlowej ciągle ignorują ten potencjał – mówi Krzysztof Pycia z działu doradztwa strategicznego Deloitte. Firma zaprezentowała wczoraj raport na temat przyszłości handlu w sieci.
– Nie pracujemy nad uruchomieniem sklepu internetowego – stwierdza Przemysław Skory, rzecznik Tesco. Inne sieci z kapitałem zachodnim zachowują się podobnie. Wyjątkiem jest francuski E....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta