Jak wyprodukować nowego idola?
Dwie największe stacje komercyjne rozpoczynają pojedynek na programy rozrywkowe. Teoretycznie cel jest szczytny: promocja zdolnych i marzących o karierze ludzi. W praktyce będą się liczyć wyłącznie wyniki oglądalności.
Rywalizację przygotowanego przez TVN show „Mam talent” i „Fabryki gwiazd” Polsatu widać nawet na ulicach. W Warszawie hity jesiennej ramówki zapowiadają billboardy z wizerunkami bohaterów i jurorów. Pierwsze starcie nastąpi już w ten weekend. Zobaczymy, czy sprawdzi się polsatowska obietnica „olbrzymiej dawki emocji przez cały tydzień”, czy może – jak chce TVN – po obejrzeniu jego programu „nic nie będzie w waszym życiu takie samo”.
Polscy producenci „Mam talent” i „Fabryki gwiazd”...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta