Praca pod ciągłą presją czasu
Szkolenia z PR. Coraz częściej każdy z nas ma do czynienia z działaniami public relations. Nie ma dnia, aby nie dzwonili do nas pracownicy firm PR uaktualniający bazę danych o klientach albo nie zalewali nas e-mailami. Sprawne poruszanie się w świecie kontaktów z otoczeniem wymaga sporej wiedzy i niemałych umiejętności
Joanna Kupisiak, account manager w Lighthouse Consultants, zajmuje się kontaktami z dziennikarzami. – W codziennej pracy specjalisty do spraw public relations warto być na bieżąco w kwestiach związanych z korzystaniem z najnowszych narzędzi komunikacji, jakie daje Internet. Ważna jest również umiejętność interpretacji prawa prasowego czy treningi wystąpień przed kamerą. To bardzo pomocne w wyjaśnianiu pracodawcy czy klientom, jak w praktyce rozmawiać z mediami – mówi. Dlatego tak istotna jest specjalistyczna edukacja z zakresu zarządzania zespołem. – Specyfiką zawodu jest praca pod ciągłą presją czasu – tłumaczy Joanna Kupisiak.
Co to przekaz i target?
Instytut Doradztwa Regionalnego i Europejskiego z Krakow, na rynku szkoleń działa od siedmiu lat. Firma organizuje szkolenia pod nazwą Public Relations. – Ich celem było wprowadzenie do tematyki PR, zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami z tej dziedziny, takimi jak przekaz czy target, i przeprowadzenie praktycznych ćwiczeń pozwalających na ich zastosowanie – mówią przedstawiciele firmy.
Szkolenie podzielone jest na cztery części. W pierwszej omawiane są cele warsztatu oraz oczekiwania uczestników. W drugiej uczestnicy mają poznać siłę przekazu, czyli co i do kogo mogą mówić, aby osiągnąć swoje cele. Poza tym dowiedzą się, co to jest PR, jaka jest rola dobrej komunikacji w kształtowaniu wizerunku, rodzaje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
