Uczą się prześwietlać konkurentów
Jak tworzyć politykę marketingową, jak za pośrednictwem sieci budować wizerunek firmy, jak się komunikować z odbiorcą? Na takie pytania można znaleźć odpowiedzi podczas szkoleń z marketingu. Chętnych na nie jest coraz więcej
Iwona Świdurska przez sześć lat była trenerem w firmie konsultingowej. W tym roku postanowiła rozpocząć własną działalność. Założyła więc firmę w miejscowości Mchy w Wielkopolsce pod nazwą Mati Consulting szkolenia. – Jestem nie tylko właścicielem, ale i trenerem – mówi Świdurska. Dodaje, że nie tylko ona, ale również jej pracownicy posiadają wysokie kwalifikacje zawodowe. Mają przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone szkolenia trenerskie. – Uznałam, że jeżeli szkolę dla kogoś, to potrafię to również zrobić sama – tłumaczy Iwona Świdurska.
Mati Consulting szkolenia to firma, która specjalizuje się w organizowaniu i przeprowadzaniu szkoleń przeznaczonych zarówno dla biznesu, jak i dla osób indywidualnych. W swojej ofercie firma ma też szkolenia związane z marketingiem. Wśród nich są „Marketing w firmie” (najbliższe terminy szkoleń: 19 – 20 listopada 2008 Poznań, 12 – 13 grudnia Poznań). Podczas tych zajęć słuchacze dowiedzą się, co oznacza marketing, zapoznają się z badaniami marketingowymi, strategią produktu, ceną, dystrybucją i promocją czy planowaniem działalności marketingowej oraz kontrolą planu działań oraz analizą konkurencji.
Poza tym słuchacze nauczą się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta