Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polskie firmy chcą zarabiać na wodzie

06 grudnia 2008 | Ekonomia | Beata Drewnowska
W Polsce najwięcej wody sprzedają międzynarodowe firmy. Do ścisłej czołówki udało się wejść tylko Cisowiance.
źródło: Rzeczpospolita
W Polsce najwięcej wody sprzedają międzynarodowe firmy. Do ścisłej czołówki udało się wejść tylko Cisowiance.

Bój o rynek wody. Rodzime rozlewnie nie boją się rywalizacji z koncernami. Tak jak światowi giganci chcą przejmować i inwestować w marki

– Mieliśmy oferty przejęcia, ale ich nie przyjęliśmy – przyznaje Paweł Witaszek, komplemenmtariusz Polskich Zdrojów. Tego, kto się zgłosił do jego firmy, zdradzić nie chce. Nieoficjalnie mówi się w branży, że akwizycjami zainteresowane są koncerny Coca-Cola oraz PepsiCo. Ten pierwszy głównie ze względu na dostęp do wody. Drugiemu natomiast przydałaby się silna marka wody, ponieważ do tej pory nie odniósł sukcesu na rynku, którego wartość Euromonitor International...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8186

Spis treści
Zamów abonament