Polskie firmy chcą zarabiać na wodzie
Bój o rynek wody. Rodzime rozlewnie nie boją się rywalizacji z koncernami. Tak jak światowi giganci chcą przejmować i inwestować w marki
– Mieliśmy oferty przejęcia, ale ich nie przyjęliśmy – przyznaje Paweł Witaszek, komplemenmtariusz Polskich Zdrojów. Tego, kto się zgłosił do jego firmy, zdradzić nie chce. Nieoficjalnie mówi się w branży, że akwizycjami zainteresowane są koncerny Coca-Cola oraz PepsiCo. Ten pierwszy głównie ze względu na dostęp do wody. Drugiemu natomiast przydałaby się silna marka wody, ponieważ do tej pory nie odniósł sukcesu na rynku, którego wartość Euromonitor International...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta