Konsumpcja ma się dobrze
Kryzys kryzysem, ale wydatki konsumpcyjne spadać nie chcą. Jak wynika ze zleconego ostatnio przez „Rzeczpospolitą” badania planowanych wydatków świątecznych, Polacy chcą wydać na święta – co najmniej – 23 mld zł i ma być to – co najmniej – o 10 proc. więcej niż rok temu.
Jeszcze bardziej optymistyczne dane wynikają z badania TNS AISA. Według nich Polacy, Czesi, Łotysze, Rumuni, Rosjanie i Węgrzy na tegoroczne święta wydadzą 43 mld euro – o 13,5 proc. więcej niż w ubiegłym roku.
Najwyższy poziom optymizmu konsumenckiego osiągnęły jednak Stany Zjednoczone. 28 listopada, czyli w czarny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta