Karkosik stawia na Centernet
Znany inwestor może wyłożyć środki na rozwój. Prowadzone są rozmowy z inwestorami, którzy mają wspomóc ekspansję komórkowej sieci, ale Roman Karkosik jest gotowy wyłożyć własne środki. Zapewnia, że wierzy w telekomunikacyjny biznes
Na początku przyszłego roku zadzwoni testowa karta w sieci Centernetu, operatora komórkowego należącego do grupy kapitałowej Romana Karkosika. W marcu, zgodnie z warunkami koncesji na świadczenie usług, firma uruchomi komercyjne usługi. Cele są ambitne.
– W 2009 r. chcemy mieć co najmniej pół miliona klientów, głównie takich, którzy podpiszą umowę, a nie kupią usługi na kartę – mówi Grzegorz Tomczyk, wiceprezes Centernetu. Według Romana Karkosika możliwe jest pozyskanie nawet miliona klientów.
Dzisiaj operatorzy komórkowi płacą ok. 400 zł za pozyskanie jednego abonenta (to przede wszystkim koszt telefonu komórkowego). Gdyby Centernet miał działać według powszechnie znanych rynkowych modeli, musiałby wydać co najmniej 200 mln zł...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta