Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie tracimy największych klientów

22 stycznia 2009 | Ekonomia | Aleksandra Biały
źródło: Rzeczpospolita

Michael Jensen, szef oddziału AIG Europe w Polsce oferującego ubezpieczenia dla firm

Rz: Jak kłopoty American International Group wpłynęły na działalność AIG Polska? Ilu pracowników odeszło z polskiego oddziału grupy?

Michael Jensen: Zero. Od września, czyli od czasu gdy zaczęły się kłopoty AIG w USA, nikt nie odszedł z firmy. U nas pracuje prawie 70 osób i zatrudniamy nowych pracowników. Czytam w mediach, że AIG traci pracowników. Na świecie dla grupy pracuje 116 tys. osób. Z każdej firmy ludzie odchodzą, a przychodzą nowi. Obecne problemy AIG nigdy nie dotyczyły firm ubezpieczeniowych grupy. To były kłopoty spółki matki wynikające ze sprzedaży pewnych instrumentów finansowych, lecz nie ubezpieczeniowych.

Skąd zatem program zatrzymywania pracowników AIG? Agencja...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8223

Spis treści
Zamów abonament