Światowe centrum wódki jako marka
Czy tego rodzaju znak towarowy może sygnować np. książki lub usługi reklamowe – oceni ponownie Urząd Patentowy
Tak zdecydował Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, który uchylił wczoraj decyzję urzędu odmawiającą udzielenia ochrony na ten znak.
W 2005 r. zgłosiła go francuska firma Belvedere SA w wersji słownej, w licznych klasach towarowych i usługowych, m.in. na: publikacje, książki, broszury, plakaty (kl. 16); szklanki, kieliszki, karafki, pojemniki na lód (kl. 21); wody stołowe, mineralne, piwo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta