Jesteśmy gotowi na wojnę cenową
Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu
RZ: Wierzy pan w to, że gospodarcze spowolnienie przerodzi się w Polsce w poważny kryzys? Jak przygotowuje się do tego Cyfrowy Polsat?
Dominik Libicki: Jeśli chodzi o rozwój Cyfrowego Polsatu i nasze miejsce w tym trudnym otoczeniu ekonomicznym, to jestem optymistą, bo płatna telewizja jest dość odporna na zawirowania gospodarcze. Kiedy Polacy mają mniej pieniędzy, więcej czasu spędzają w domach i przeznaczają go na oglądanie telewizji. Pytanie, czy kryzys może stać się tak głęboki, że nie będzie ich stać nawet na wydanie kilkudziesięciu złotych miesięcznie. Przy średniej pensji w Polsce (czyli ok. 3 tys.) nasz średni abonament wysokości 38 zł stanowi zaledwie 1,3 proc. dochodów, więc wydaje mi się, że telewizja w trudnych czasach będzie dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta