Emigranci zrobili swoje, czas na polityków
Z mocniejszą narodową marką łatwiej byłoby nam wyjść z kryzysu. Ale wizerunek Polski i tak jest dużo lepszy niż na początku XXI wieku
Brak spójnego wizerunku, który wyróżniłby Polskę na tle całego regionu, sprawia, że na Zachodzie łączy się nas często z problemami Węgier czy Łotwy. To może utrudnić szybkie przezwyciężenie skutków kryzysu – ocenia w rozmowie z „Rz” Wally Olins, brytyjski historyk i specjalista w kreowaniu narodowych marek, który przed kilkoma laty pracował nad strategią promocji Polski.
Efektem tych prac była koncepcja...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta