Stock nadal ucieka swoim rywalom
Kryzys na rynku wódki nie szkodzi właścicielowi Czystej de Luxe. Jego dystans do konkurentów wciąż rośnie
„Rz” dotarła do danych firmy Nielsen, z których wynika, że w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 2010 r. Stock Polska kontrolował 35,5 proc. polskiego rynku wódki. Rok wcześniej udziały firmy wynosiły 26,1 proc., a w 2007 r. – kiedy rozpoczęła szturm w branży – nie przekraczały 11 proc. Marka wódki Czysta de Luxe, którą Stock wprowadził do sklepów trzy lata temu, jest obecnie najpopularniejsza w Polsce. Jej udziały w sierpniu 2010 r. przekraczały 16 proc.
Układ sił w branży...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta