Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stock nadal ucieka swoim rywalom

20 października 2010 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Silne marki dają przewagę Stockowi
źródło: Rzeczpospolita
Silne marki dają przewagę Stockowi

Kryzys na rynku wódki nie szkodzi właścicielowi Czystej de Luxe. Jego dystans do konkurentów wciąż rośnie

„Rz” dotarła do danych firmy Nielsen, z których wynika, że w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 2010 r. Stock Polska kontrolował 35,5 proc. polskiego rynku wódki. Rok wcześniej udziały firmy wynosiły 26,1 proc., a w 2007 r. – kiedy rozpoczęła szturm w branży – nie przekraczały 11 proc. Marka wódki Czysta de Luxe, którą Stock wprowadził do sklepów trzy lata temu, jest obecnie najpopularniejsza w Polsce. Jej udziały w sierpniu 2010 r. przekraczały 16 proc.

Układ sił w branży...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8757

Spis treści
Zamów abonament