Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W portalach nie będzie głośnych reklam

25 listopada 2010 | Teleinformatyka | Tomasz Boguszewicz Magdalena Lemańska
Więcej na reklamę w sieci
źródło: Rzeczpospolita
Więcej na reklamę w sieci

Branża internetowa zamierza zaprowadzić porządek na dwudziestolecie sieci w Polsce, które przypada w przyszłym roku

Od grudnia w polskim Internecie ma nie być już np. reklam, które po uruchomieniu strony odtwarzają niechciane dźwięki. To skutek przyjęcia przed wakacjami dokumentu „Standard i zalecenia dla reklamy display IAB Polska”, jaki w ramach Interactive Advertising Bureau Polska stworzyli członkowie tej organizacji. Zalecenia zaczęły obowiązywać od września tego roku.

– Do końca listopada formaty reklamowe z dźwiękiem zakontraktowane przed wrześniem mogą jeszcze się gdzieś pojawić, ale od 1 grudnia definitywnie znikają z sieci – mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska. Organizacja sprawdza, jak wydawcy wywiązują się z tego zadania. Jak mówi Sobolewski, tych reklam faktycznie już praktycznie nie ma. – Wiele osób się dziwi, że ten proces dokonał się tak nagle – dodaje.

777 mln zł był wart rynek reklamy internetowej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8786

Spis treści
Zamów abonament