W portalach nie będzie głośnych reklam
Branża internetowa zamierza zaprowadzić porządek na dwudziestolecie sieci w Polsce, które przypada w przyszłym roku
Od grudnia w polskim Internecie ma nie być już np. reklam, które po uruchomieniu strony odtwarzają niechciane dźwięki. To skutek przyjęcia przed wakacjami dokumentu „Standard i zalecenia dla reklamy display IAB Polska”, jaki w ramach Interactive Advertising Bureau Polska stworzyli członkowie tej organizacji. Zalecenia zaczęły obowiązywać od września tego roku.
– Do końca listopada formaty reklamowe z dźwiękiem zakontraktowane przed wrześniem mogą jeszcze się gdzieś pojawić, ale od 1 grudnia definitywnie znikają z sieci – mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska. Organizacja sprawdza, jak wydawcy wywiązują się z tego zadania. Jak mówi Sobolewski, tych reklam faktycznie już praktycznie nie ma. – Wiele osób się dziwi, że ten proces dokonał się tak nagle – dodaje.
777 mln zł był wart rynek reklamy internetowej
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta