Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czekając na polską markę

17 czerwca 2011 | Druga strona | Monika Gębala
autor zdjęcia: Rafał Nowakowski
źródło: Fotorzepa

Rozmowa: Cezary Kazimierczak, specjalista ds. marketingu

Rz: Podczas wizyty w Chorwacji premier Donald Tusk chwalił tamtejsze truskawki. Z kolei minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski namawiał do spędzenia wakacji w Egipcie i Tunezji, by wspomóc budżety tych krajów. Czy nie lepiej wykorzystać takie okazje na promowanie polskich produktów?

Cezary Kazimierczak: Nawet gdyby polscy politycy potrafili i chcieli promować za granicą nasze marki, nie mogą wiele zrobić. My po prostu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8956

Spis treści
Zamów abonament