Czekając na polską markę
Rozmowa: Cezary Kazimierczak, specjalista ds. marketingu
Rz: Podczas wizyty w Chorwacji premier Donald Tusk chwalił tamtejsze truskawki. Z kolei minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski namawiał do spędzenia wakacji w Egipcie i Tunezji, by wspomóc budżety tych krajów. Czy nie lepiej wykorzystać takie okazje na promowanie polskich produktów?
Cezary Kazimierczak: Nawet gdyby polscy politycy potrafili i chcieli promować za granicą nasze marki, nie mogą wiele zrobić. My po prostu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta