PR-owcy zaczynają wyborcze żniwa
Firmy kuszą kandydatów przed kampanią. Ile trzeba wydać? Np. na obsługę serwisów w sieci – 38 tys. zł
„Wspólnie przygotujemy strategię kampanii wyborczej", „Poprowadzimy Twoje konto na portalach społecznościowych", „Zaprezentujemy pomysły na kampanię ukierunkowaną negatywnie" – to tylko kilka propozycji, jakie w ostatnim tygodniu trafiły na skrzynki e-mailowe posłów i senatorów.
– Absolutny szczyt sezonu, te marketingowe żniwa zaczną się na początku września – mówi dr Sergiusz Trzeciak, konsultant polityczny. – Kandydaci wiedzą, że to zbyt późno, by przygotować skuteczną kampanię, ale czekają na ostatnią chwilę.
Kampania w Internecie
Po przyjęciu przez Sejm ustawy zakazującej umieszczania w mediach płatnych spotów kampania będzie się toczyć głównie w Internecie.
Ofertę działań w sieci...
Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum