Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

PR-owcy zaczynają wyborcze żniwa

17 czerwca 2011 | Kraj | Wojciech Wybranowski
Tomasz Górski (PiS) przyznaje, że szkolił się w ubiegłym roku. Czego się nauczył?  – Jakich gestów nie wykonywać przed kamerą, jak odpowiadać na pytania dziennikarzy  – mówi
źródło: Archiwum
Tomasz Górski (PiS) przyznaje, że szkolił się w ubiegłym roku. Czego się nauczył? – Jakich gestów nie wykonywać przed kamerą, jak odpowiadać na pytania dziennikarzy – mówi

Firmy kuszą kandydatów przed kampanią. Ile trzeba wydać? Np. na obsługę serwisów w sieci – 38 tys. zł

„Wspólnie przygotujemy strategię kampanii wyborczej", „Poprowadzimy Twoje konto na portalach społecznościowych", „Zaprezentujemy pomysły na kampanię ukierunkowaną negatywnie" – to tylko kilka propozycji, jakie w ostatnim tygodniu trafiły na skrzynki e-mailowe posłów i senatorów.

– Absolutny szczyt sezonu, te marketingowe żniwa zaczną się na początku września – mówi dr Sergiusz Trzeciak, konsultant polityczny. – Kandydaci wiedzą, że to zbyt późno, by przygotować skuteczną kampanię, ale czekają na ostatnią chwilę.

Kampania w Internecie

Po przyjęciu przez Sejm ustawy zakazującej umieszczania w mediach płatnych spotów kampania będzie się toczyć głównie w Internecie.

Ofertę działań w sieci...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Brak okładki

Wydanie: 8956

Spis treści
Zamów abonament