Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tanie linie chcą Modlin

17 czerwca 2011 | Życie Warszawy | Konrad Majszyk
Terminal ma liczyć 13,4 tys. mkw. Na pierwszym planie przyszła hala odlotów, a w tle pas startowy
autor zdjęcia: Jerzy Gumowski
źródło: Fotorzepa
Terminal ma liczyć 13,4 tys. mkw. Na pierwszym planie przyszła hala odlotów, a w tle pas startowy
źródło: Życie Warszawy

Bez podziemnej kolei, raczej nie na Euro 2012. Ale lotniskiem w Modlinie i tak bardzo interesują się przewoźnicy. W terminalu będzie tablica upamiętniająca Stefana Kuryłowicza.

Terminal pasażerski pnie się w górę. Prace betonowe trwają na drugiej kondygnacji – nad przyszłą halą przylotów i odlotów. W lipcu ma ruszyć montaż konstrukcji dachu  nawiązującej wyglądem do lotniczego skrzydła.

Ten terminal to jeden z ostatnich projektów architekta Stefana Kuryłowicza, który zginął 6 czerwca w wypadku lotniczym w Hiszpanii. Na sportowe lotnisko w Modlinie przylatywał czasami prywatną cessną. – Rozważamy upamiętnienie Stefana Kuryłowicza w budynku terminalu, np. w formie tablicy – ujawnia Jagoda Starczewska ze spółki Port Lotniczy Modlin.

Według Kingi Romanowskiej z Mostostalu Warszawa, najpóźniej w kwietniu 2012 roku terminal...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Brak okładki

Wydanie: 8956

Spis treści
Zamów abonament