Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Buspas na Górczewskiej w listopadzie

25 października 2011 | Życie Warszawy | Konrad Majszyk
Buspas będzie obowiązywał między ul. Powstańców Śląskich a Młynarską, tylko na jezdni w stronę centrum. Samochody będą tu miały zakaz wjazdu w godzinach porannego i popołudniowego szczytu. Wstęp dostaną tu taksówki, ale bez „przewozu osób”.
źródło: Życie Warszawy
Buspas będzie obowiązywał między ul. Powstańców Śląskich a Młynarską, tylko na jezdni w stronę centrum. Samochody będą tu miały zakaz wjazdu w godzinach porannego i popołudniowego szczytu. Wstęp dostaną tu taksówki, ale bez „przewozu osób”.

Ratusz zlecił wymalowanie jednego z najdłuższych buspasów w stolicy. Kierowcom ubędzie jednego pasa na czterokilometrowym odcinku między ratuszem Bemowa a ul. Młynarską.

Buspas będzie obowiązywał tylko na jezdni w stronę centrum – mówi wicedyrektor Zarządu Transportu Miejskiego Andrzej Franków.

– Zleciliśmy prace przy malowaniu linii oraz ustawianiu znaków Zakładowi Remontów i Konserwacji Dróg. Buspas na ul. Górczewskiej powinien zacząć działać za dwa tygodnie.

Pas tylko w szczycie

Pas autobusowy, według miejskich urzędników, ułatwi pasażerom dojazd do Trasy

W-Z, która przed tygodniem w związku z budową drugiej linii metra zamieniła się na znacznym odcinku w trambuspas.

Władze Warszawy zapowiadały, że nowy buspas zacznie działać już w wakacje, ale...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9065

Wydanie: 9065

Spis treści

Lista 2000

AC SA: Jadą na pełnym gazie
Alumetal SA: Aluminiowa ekspansja
Apator SA: Czas inteligentych liczników
Badania i rozwój w służbie społeczeństwa
Comarch SA: Innowacje ze wsparciem UE
Cyfrowy Polsat SA: Lider wśród platform
DFME Damel SA: Moc górniczych silników
Drutex SA: Inwestycje nie zwalniają
Dziwny rok, bardzo dziwny
Eksport ciągnie przedsiębiorstwa
Firmy jak na karuzeli
IV wersja przyszłości, czyli drugi cud gospodarczy
Innowacyjność jest dla Polski koniecznością
Integer.pl SA: eProdukt made in Poland
Izolacja w firmie jest wrogiem twórczego myślenia
Izolbet sp.j. Kazimierz Majchrzak i Wspólnicy: Kierunek na wzrost
Jak powstała nasza lista – wyjaśnienia i przypisy
Jak wybieraliśmy najlepsze firmy
Jubileusz bez fajerwerków
Kapituła nagrody
Kruszgeo PPKiUG SA: Kruszywa ciągną w górę
Kryzys im nie zaszkodził
NG2 SA: Popularne tanie buty
Nakłady rosną
Ostróda Yacht sp. z o.o.: Wiatr w żaglach stoczni
PCO Bumar Żołnierz SA: Lider techniki laserowej
PHU Topaz: Pełnoletni biznes rodem z Podlasia
PIŚ EkoWodrol sp. z o.o.: Pomorskie innowacje
Przedsiębiorstwo Barbara Kaczmarek sp.j.: Sukces kształtek
Przedsiębiorstwo Budowlane Górski sp. z o. o.: Doświadczenie procentuje
Przełomowe momenty to okazja do zmian
Solaris Bus & Coach SA: Od Dubaju po Norwegię
Spojrzenie na najlepszych
TFP sp. z o. o.: Tekturowa przyszłość
TZUO Towimor SA: Życie po polskich stoczniach
Teraz czas na podbój Europy
To był rok pod znakiem wychodzenia z kryzysu
Trudna droga e-usług
Trzeba prowadzić biznes z wyczuciem
Unia wspiera nowoczesność
Valeo Autosystemy sp. z o.o.: Chłodnice ze Skawiny
Wygrają kraje posiadające silny przemysł
Wójcik Fabryka Mebli sp. z o.o.: Staramy się być aktywni
Zdobywcy tytułu
Zamów abonament