Biznesmen z radiem przy uchu
Ponad 80 procent właścicieli firm codziennie słucha radia. Co trzeci przez ponad sześć godzin – wynika z badań
Właściciele firm słuchają radia częściej niż reszta Polaków. Spędzają przy odbiorniku średnio około pięciu godzin dziennie (302,4 min). Co trzeci z nich ponad sześć godzin – wynika z badania Radio Track przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC dla Komitetu Badań Radiowych. Równie dużo czasu na słuchanie poświęcają pracownicy umysłowi (303,9 min), dyrektorzy firm i osoby uprawiające wolne zawody (277,8 min).
Przeciętny Polak słucha radia średnio 264,6 min dziennie.
– Od lat słuchalność radia wśród przedstawicieli takich grup, jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta