Polska liderem wpływów z tzw. lokowania produktów
Już w tym roku rynek tzw. product placement w filmach, sieci i telewizji będzie u nas wart najwięcej w Europie, a za dwa lata możemy trafić
Już w tym roku rynek tzw. product placement w filmach, sieci i telewizji będzie u nas wart najwięcej w Europie, a za dwa lata możemy trafić na piąte miejsce na świecie
Wartość tzw. lokowania produktów sięgnie w Polsce w tym roku 70 mln dol., a za cztery lata zwiększy się do 110 – 120 mln dol. – wynika z najnowszych prognoz.
Ukryta reklama nadal jest w Polsce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta