Rynek z wielkim potencjałem
Wejście do Polski marki tej rangi co Louis Vuitton pokazuje, że nasz kraj jest coraz atrakcyjniejszy dla potentatów tej branży
Tym samym potwierdzają się informacje „Rz": jako pierwsi napisaliśmy jeszcze w 2012 r. o powstaniu spółki Louis Vuitton Polska i jej planach uruchomienia pierwszego sklepu w Polsce. Wtedy ani przedstawiciele marki, ani domu handlowego vitkAc nie chcieli tego komentować.
Z ostatniego raportu firmy KPMG wynika, że w Polsce reprezentowanych jest 68 proc. światowych marek luksusowych. Wiele z nich nie ma tu jednak firmowego butiku, a jest obecna tylko poprzez sklepy multibrandowe z pojedynczymi niekiedy sztukami toreb czy ubrań. W przypadku alkoholi w Polsce reprezentowanych jest 86 proc. marek, w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta