Do redakcji
Do redakcji
Pisząc o zaostrzeniu kar za złamanie zakazu reklamy alkoholu, autorka tekstu opublikowanego w części prawnej "Rzeczpospolitej" z 10 grudnia 96 (Agata Łukaszewicz: "Kto się przestraszy tej grzywny") wypomina, że producenci piwa reklamując swoje marki nie stosują samoograniczeń, jakie istnieją w krajach zachodnioeuropejskich. Poparte jest to cytatem Bogusława Prajsnera (Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych) , który zarzuca, że firmy nie respektują zasad kodeksu etycznego świata reklamy. Chciałabym w tym miejscu zwrócić uwagę na fakt, że samoograniczenia i kodeksy reklamy istnieją w większości...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta