Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Do redakcji

24 grudnia 1996 | Media, Internet | MN

Do redakcji

Pisząc o zaostrzeniu kar za złamanie zakazu reklamy alkoholu, autorka tekstu opublikowanego w części prawnej "Rzeczpospolitej" z 10 grudnia 96 (Agata Łukaszewicz: "Kto się przestraszy tej grzywny") wypomina, że producenci piwa reklamując swoje marki nie stosują samoograniczeń, jakie istnieją w krajach zachodnioeuropejskich. Poparte jest to cytatem Bogusława Prajsnera (Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych) , który zarzuca, że firmy nie respektują zasad kodeksu etycznego świata reklamy. Chciałabym w tym miejscu zwrócić uwagę na fakt, że samoograniczenia i kodeksy reklamy istnieją w większości...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 948

Spis treści
Zamów abonament