Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Komisja nie zastąpi konsumenta

04 marca 2014 | Prawo | Łukasz Kuligowski

Firma nie może unikać odpowiedzialności za złe wykonanie umowy.

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że Triton Development naruszał zbiorowe interesy konsumentów. Utrzymał karę nałożoną przez prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (ponad 270 tys. zł).

Sąd zajmował się sprawą po  tym, jak od decyzji UOKiK odwołał się przedsiębiorca. Urząd uznał, że spółka stosowała w umowach niedozwolone klauzule, m.in. jedna decydowała, że jeśli klient powtórnie nie stawił się po odbiór lokalu, to ten był komisyjnie odbierany. UOKiK zakwestionował ją i podkreślił, że uniemożliwiała konsumentom zgłoszenie wad lokalu.    —ł.k.

sygnatura akt XVII AmA 30/12

Wydanie: 9779

Wydanie: 9779

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament