Google najdroższą marką świata
Wartość tego brandu wzrosła w rok o 40 proc., do 158,8 mld dol., co pozwoliło zdetronizować Apple.
Anita Błaszczak
– Google Glass, inwestycje w sztuczną inteligencję i szereg umów partnerskich, dzięki którym system operacyjny Android zawędrował do różnych produktów, a nawet do samochodów. To wszystko przyczyniło się do skokowego wzrostu wartości Google, który w minionym roku był bardzo innowacyjną marką – podkreśla Nick Cooper, dyrektor zarządzający firmy badawczej Millward Brown Optimor w komentarzu do wyników ogłaszanej dziś, dziewiątej już edycji BrandZ Top 100, rankingu 100 najdroższych marek świata.
Ich łączna wartość wzrosła do 2,9 biliona dolarów, czyli o 12 proc. w porównaniu z rokiem 2013 i prawie dwukrotnie w porównaniu z pierwszą edycją rankingu.
Trzy lata panowania
Jak zaznacza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta