Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Google najdroższą marką świata

21 maja 2014 | Ekonomia i Rozwój
Pierwsza dziesiątka to marki amerykańskie
źródło: Rzeczpospolita
Pierwsza dziesiątka to marki amerykańskie

Wartość tego brandu wzrosła w rok o 40 proc., 
do 158,8 mld dol., co pozwoliło zdetronizować Apple.

Anita Błaszczak

– Google Glass, inwestycje w sztuczną inteligencję i szereg umów partnerskich, dzięki którym system operacyjny Android zawędrował do różnych produktów, a nawet do samochodów. To wszystko przyczyniło się do skokowego wzrostu wartości Google, który w minionym roku był  bardzo innowacyjną marką – podkreśla Nick Cooper, dyrektor zarządzający firmy badawczej Millward Brown Optimor w komentarzu do wyników ogłaszanej dziś, dziewiątej już edycji BrandZ Top 100,  rankingu 100 najdroższych marek świata.

Ich łączna wartość wzrosła do 2,9 biliona dolarów, czyli o 12 proc. w porównaniu z rokiem 2013 i prawie dwukrotnie w porównaniu z pierwszą edycją rankingu.

Trzy lata panowania

Jak zaznacza...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9843

Wydanie: 9843

Spis treści
Zamów abonament