Firmy ufundowały Polsce logotyp: czerwoną sprężynę
Przez dwa tygodnie Polacy mogą głosować na najlepszą – ich zdaniem – wersję nowego logotypu kraju, zamówionego przez stworzoną w tym celu fundację.
Od wtorku na stronie www.logodlapolski.pl oraz wypełniając kwestionariusze, można oddać głos. Organizatorzy plebiscytu liczą, że weźmie w nim udział przynajmniej milion osób.
Do wyboru są trzy – w założeniu podobne – logotypy opracowane przez firmę Saffron Brand Consultants. Autorem koncepcji jest Wally Olins, ekspert od budowania marek. To jego pomysłem było, by nowy logotyp dla Polski zbudować na motywie czerwonej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta