Magnes dla centrów usług
Polska wykonała duży skok w rankingu krajów najatrakcyjniejszych dla centrów usług biznesowych. W dwa lata awansowała aż o 13 pozycji – piszą eksperci A.T. Kearney.
Duże firmy i koncerny międzynarodowe szukają miejsc, gdzie warto ulokować centra usług biznesowych, np. księgowych czy zakupowych. W dobie globalizacji odległość od centrali przestała mieć duże znaczenie, ważniejsza jest wysokość płac i innych kosztów, dostępność wykwalifikowanej kadry, infrastruktura drogowa i telekomunikacyjna, podatki itp.
Na podstawie danych statystycznych i wywiadów z menedżerami globalnych firm A.T.Kearney co dwa lata przygotowuje ranking pt. „Global Services Location Index", oceniający atrakcyjność krajów dla lokowania centrów usług. Autorzy raportu biorą pod uwagę trzy kategorie atutów: atrakcyjność finansową, dostępność wykwalifikowanej kadry i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta