Facebook zyskuje nowe uprawnienia
DANE OSOBOWE | Portal będzie mógł wykorzystywać dane o lokalizacji użytkowników do celów komercyjnych.
Facebook zmienił swoją politykę prywatności. Dzięki temu automatycznie dostosuje reklamy, także te regionalne, do aktualnego miejsca pobytu użytkownika.
Reklamodawcy będą również otrzymywali informacje na temat płatności wykonywanych przez użytkowników za pośrednictwem serwisu.
Facebookowa prywatność
– To nie tyle zwiększenie, ile pogłębienie uprawnień Facebooka. Użytkownicy w dalszym ciągu nie mają wpływu na to, jakie dane o nich będzie zbierać i analizować firma z Menlo Park – mówi Kamil Śliwowski z Fundacji Panoptykon. Jak podkreśla, osoby korzystające z portalu nie są chronione na wypadek wycieku danych z Facebooka, przejęcia tych danych przez rząd ani wykorzystania ich do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta