Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

4F planuje otwarcia sklepów za granicą

27 kwietnia 2015 | Dobra Firma
Igor Klaja, prezes OTCF i twórca marki 4F, podkreśla znaczenie sponsoringu dla rozwoju firmy
źródło: materiały prasowe
Igor Klaja, prezes OTCF i twórca marki 4F, podkreśla znaczenie sponsoringu dla rozwoju firmy

Firma OTCF, właściciel polskiej marki odzieży sportowej, widzi
jeszcze miejsce do rozwoju w kraju, ale spogląda także na rynki zagraniczne.

maciej rudke

Sportowa odzież spod znaku 4F dostępna jest już w 300 punktach detalicznych, w tym w 150 sklepach monobrandowych. Trafia także do ponad 300 punktów hurtowych i do ponad 130 klientów korporacyjnych.

Natomiast marka odzieży i obuwia outdoorowego Outhorn, której właścicielem również jest firma OTCF, jest obecna w ponad 600 hipermarketach w Europie. Spółka z Wieliczki ma jednak apetyt na dalszy rozwój.

Dynamiczny wzrost

W tym roku sieć jej salonów zostanie powiększona o kolejne 16 nowych punktów. Ponadto odbędzie się co najmniej 11 remodelingów już istniejących sklepów, które obejmować będą modernizację wystroju zwiększenie powierzchni. To plan minimum, który może być przekroczony.

Wyroby 4F trafiają też za granicę – obecnie można je kupić w 24 krajach europejskich i na Tajwanie. Jednak firma poza Polską prowadzi tylko działalność hurtową. Na razie – bo w przyszłości planuje także rozwinąć własną sieć sprzedaży detalicznej.

– W czasach dominacji wielkich koncernów zbudowanie silnej marki, zwłaszcza odzieży...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10126

Wydanie: 10126

Spis treści

Druga strona

Zamów abonament