4F planuje otwarcia sklepów za granicą
Firma OTCF, właściciel polskiej marki odzieży sportowej, widzi jeszcze miejsce do rozwoju w kraju, ale spogląda także na rynki zagraniczne.
maciej rudke
Sportowa odzież spod znaku 4F dostępna jest już w 300 punktach detalicznych, w tym w 150 sklepach monobrandowych. Trafia także do ponad 300 punktów hurtowych i do ponad 130 klientów korporacyjnych.
Natomiast marka odzieży i obuwia outdoorowego Outhorn, której właścicielem również jest firma OTCF, jest obecna w ponad 600 hipermarketach w Europie. Spółka z Wieliczki ma jednak apetyt na dalszy rozwój.
Dynamiczny wzrost
W tym roku sieć jej salonów zostanie powiększona o kolejne 16 nowych punktów. Ponadto odbędzie się co najmniej 11 remodelingów już istniejących sklepów, które obejmować będą modernizację wystroju zwiększenie powierzchni. To plan minimum, który może być przekroczony.
Wyroby 4F trafiają też za granicę – obecnie można je kupić w 24 krajach europejskich i na Tajwanie. Jednak firma poza Polską prowadzi tylko działalność hurtową. Na razie – bo w przyszłości planuje także rozwinąć własną sieć sprzedaży detalicznej.
– W czasach dominacji wielkich koncernów zbudowanie silnej marki, zwłaszcza odzieży...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta