Motor Show rynkowych premier
Trwający trzy dni salon samochodowy w Poznaniu przyciągnął rekordową liczbę zwiedzających oraz wystawców.
robert przybylski
Tegoroczny Motor Show w Poznaniu zachwycił nie tylko zwiedzających, których przez trzy dni przyszło 113 tys., ale także wystawców. Targi okazały się bardzo udane z punktu widzenia handlowego, co sprzyja pojawianiu się coraz większej liczby marek. Stoiska miały także te bardzo ekskluzywne, choć zabrakło Bugatti. Nie jest wykluczone, że ta marka pojawi się w Poznaniu za rok.
Największe stoisko, liczące 5 tys. mkw. powierzchni, wykupiła Grupa Volkswagen. Na dowolny model auta każdej z marek Grupy, zwiedzający mogli samodzielnie obliczyć raty kredytu i leasingu dzięki ekranom dotykowym Volkswagen Bank. Królowała tam przede wszystkim ŠKODA. Marka wystawiła na powierzchni 1,1 tys. mkw. 17 samochodów, w tym jedną z gwiazd imprezy: nowy model Superb. – Byliśmy zaskoczeni wielkim zainteresowaniem nową ŠKODĄ superb, która była hitem naszego stoiska – przyznaje rzeczniczka marki Klaudyna Gorzan. Dodaje, że udało się sprowadzić z Czech tylko jeden egzemplarz modelu Superb, który w dostawach pojawi się dopiero w lipcu. – Samochód był oblegany, lecz nie byli to typowi dla salonów samochodowych oglądacze, lecz poważni klienci, których interesowały konkretne szczegóły wyposażenia i ceny. – Nie wszystkie dane mogliśmy podać, bo ceny opcji poznamy dopiero za kilka tygodni. Na razie mamy ceny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta