Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Coraz większy tłok wśród tygodników

27 kwietnia 2015 | Ekonomia
Sprzedaż tygodników społeczno-politycznych w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Sprzedaż tygodników społeczno-politycznych w Polsce

Nowe tytuły: „ABC" i „Od A do Z" zdaniem ekspertów nie odbiorą czytelników czasopismom już istniejącym.

magdalena lemańska

Na i tak mocno już nasyconym – po starcie „Do Rzeczy" i „W Sieci" – rynku tygodników społeczno-politycznych w ubiegłym tygodniu pojawiły się kolejne dwa: „ABC. Tygodnik Bezkompromisowy Aktualny Ciekawy" Grupy Fratria oraz podobny do niego tygodnik „Od A do Z" wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska (wydaje m.in. „Fakt" i „Forbesa").

– Obydwa pisma bardzo mocno przypominają niemiecki „Bild am Sonntag" – uważa Marek Miller, szef należącego do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy portalu branżowego Prasa.info. Podobnie ocenia Krzysztof Kulesz, zastępca dyrektora działu sprzedaży w domu mediowym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10126

Wydanie: 10126

Spis treści

Druga strona

Zamów abonament