Miasta chcą zarabiać. Nie zrezygnują z reklam
Samorządy zdecydują o wyglądzie billboardów i nałożą kary za naruszenie ustalonych zasad. Już się przygotowują do wdrożenia nowych reguł.
michał cyrankiewicz
To już przesądzone: samorządy będą nie tylko ustalać zasady i warunki sytuowania obiektów i tablic reklamowych, ale także pobierać opłaty i nakładać kary na firmy, które nie dostosują się do gminnych kanonów. Tak potężne narzędzie do walki z zaśmiecającą przestrzeń reklamą zewnętrzną daje uchwalona 24 kwietnia ustawa o ochronie krajobrazu.
Wielkie porządki
Na wejście nowych przepisów czeka m.in. Kołobrzeg.
– Jesteśmy przygotowani – mówi Michał Kujaczyński, rzecznik prasowy prezydenta Kołobrzegu. – Już wkrótce rozpocznie pracę powołany przez prezydenta zespół, który określi zasady sytuowania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta