W reklamie lekarz szkodzi
Izby lekarskie karzą medyków za udział w reklamie i za zachęcanie pacjentów do sięgania po suplementy diety.
katarzyna nowosielska
Herbapect Junior, pasta Sensodyne, Iladian Direct Plus – to tylko niektóre z produktów lekopodobnych, które w radiu i telewizji reklamują autentyczni lekarze, podpisani imieniem i nazwiskiem, legitymujący się prawem wykonywania zawodu.
W spocie TV wziął udział m.in. prof. Lew Starowicz, zachęcając mężczyzn do zakupu Selectinu przedłużającego stosunek seksualny.
Prawo zabrania lekarzom reklamować produkty lecznicze. Zgodnie z kodeksem etyki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta