Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W reklamie lekarz szkodzi

27 kwietnia 2015 | Pierwsza strona | Katarzyna Nowosielska

Izby lekarskie karzą medyków za udział w reklamie i za zachęcanie pacjentów do sięgania po suplementy diety.

katarzyna nowosielska

Herbapect Junior, pasta Sensodyne, Iladian Direct Plus – to tylko niektóre z produktów lekopodobnych, które w radiu i telewizji reklamują autentyczni lekarze, podpisani imieniem i nazwiskiem, legitymujący się prawem wykonywania zawodu.

W spocie TV wziął udział m.in. prof. Lew Starowicz, zachęcając mężczyzn do zakupu Selectinu przedłużającego stosunek seksualny.

Prawo zabrania lekarzom reklamować produkty lecznicze. Zgodnie z kodeksem etyki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10126

Wydanie: 10126

Spis treści

Druga strona

Zamów abonament