Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient nie zawsze jest pod ochroną

10 czerwca 2015 | Prawo | Łukasz Kuligowski

Sąd Najwyższy uważa, 
że obecne przepisy mają luki, przez co nie zawsze wystarczająco chronią konsumentów.

Firma, która zleca innemu przedsiębiorstwu realizowanie usług, może unikać poniesienia konsekwencji za naruszenie praw konsumentów. Odpowiedzialność może spaść na firmę, która świadczy usługi outsourcingowe swojemu zleceniodawcy. To jedna z luk w przepisach, które wytknął Sąd Najwyższy w swoim raporcie dotyczącym nieprawidłowości w polskim prawie.

Michał Derdak, radca prawny z kancelarii CMS, tłumaczy, że taka sytuacja może wystąpić, gdy np. część salonów operatora telefonii komórkowej nie jest prowadzona przez niego, ale przez innych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10162

Wydanie: 10162

Spis treści
Zamów abonament