Abonament w przychodni oraz karnet na siłownię nie wystarczy
Na razie tylko nieliczni pracodawcy w Polsce całościowo dbają o psychofizyczną kondycję swojej załogi. Demografia wymusi wkrótce zmiany.
Anita Błaszczak
Programy wellness, w których firmy dbają nie tylko o poprawę stanu zdrowia, ale także o dobre samopoczucie swoich pracowników, robią od kilku lat karierę w międzynarodowych korporacjach. I to nawet pomimo kryzysowych oszczędności – firmy przekonały się, że dbałość o psychofizyczną kondycję ludzi i rzeczywista promocja zdrowia to działania opłacalne.
Potwierdza to międzynarodowe badanie „Working well" dotyczące jakości środowiska pracy, promocji zdrowego stylu życia i dobrego samopoczucia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta