Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie wystarczy zlecić badania opinii

07 października 2015 | Ekonomia
Firmy często walczą o uwagę klienta do momentu, gdy go pozyskają. Później błyskawicznie tracą zainteresowanie  i go po prostu zaniedbują – mówili prelegenci
autor zdjęcia: Borys Skrzyński
źródło: Rzeczpospolita
Firmy często walczą o uwagę klienta do momentu, gdy go pozyskają. Później błyskawicznie tracą zainteresowanie i go po prostu zaniedbują – mówili prelegenci

Firmy są coraz bardziej świadome, iż oczekiwania ich klientów się zmieniają. Nie do końca wypracowały jeszcze mechanizmy,
jak sobie z tym poradzić.

piotr mazurkiewicz

Potrzeby i oczekiwania konsumentów zmieniają się dzisiaj w błyskawicznym tempie. Ma na to wpływ wiele nowych, cyfrowych kanałów komunikacji z nimi, ale zjawisko przebiega na znacznie szerszą skalę.

Równolegle zmieniają się bowiem oczekiwania firm, ale także wyzwania, z jakimi muszą się zmierzyć w bieżącej działalności.

Tej problematyce została poświęcona już II edycja forum Consumer Experience Design zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą" z partnerami – Oracle, Everbe i UPC.

Nowy trend

– Osoba odpowiadająca za z zarządzanie relacjami z klientami w firmie musi brać pod uwagę nie tylko ich głosy, ale także powinna się wsłuchiwać w opinie pracowników organizacji – mówi Magdalena Opalińska-Kruk, ekspert ds. zarządzania doświadczeniami klienta w Provident Polska.

Jej zdaniem właśnie opinie pracowników często mogą skutkować działaniami przynoszącymi najszybszy efekt, ponieważ pochodzą z pierwszej linii relacji firmy z jej klientem, a często bardzo przeszkadzają pracownikom w ich codziennych obowiązkach.

W przypadku tak delikatnej materii trzeba wciąż trzymać rękę na pulsie. – Często firmy latami funkcjonują doskonale i nagle są zaskoczone, że w ich relacjach z klientami coś zaczyna szwankować,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10263

Wydanie: 10263

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament