Quiosque wzbogaci się o nową markę
Firma PBH, właściciel odzieżowego brandu, obok otwarć nowych sklepów rozważa także rozpoczęcie prac nad nową marką.
maciej rudke
Damska marka odzieżowa Quiosque ma dziś 118 salonów, pięć outletów i sklep internetowy, ale nie zamierza na tym poprzestać.
– Do końca roku planujemy otwarcia kolejnych pięć sklepów. Potencjał rozwoju w Polsce oceniamy na 150–160 sklepów. Co oznacza, że jeszcze dużo pracy przed nami – mówi Agnieszka Krzywańska, dyrektor zarządu PBH, właściciela marki. Jest ona obecna tylko na rynku polskim i firma na razie nie zdradza, czy planuje wyjście za granicę.
Sieć jeszcze urośnie
Łącznie w tym roku firma prawdopodobnie otworzy 17 nowych sklepów (do tej pory powstało 12). W przyszłym planowana jest podobna liczba.
Zdaniem Agnieszki Krzywańskiej rozwój i utrzymanie rentowności istniejących sklepów nie wykluczają się. – Bardzo starannie analizujemy wszystkie punkty, w których planujemy sklepy. Otwieramy tylko te punkty, które na etapie analiz pokazują potencjał i szybki zwrot z inwestycji. Nie otwieramy tzw. sklepów flagowych, ważnych ze względu na prestiż, ale niekoniecznie dochodowych. Mamy duży szacunek do pieniądza. Im bardziej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta