Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowe wyzwanie dla reklamy

02 listopada 2015 | Ekonomia
Budżety i przychody domów mediowych w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Budżety i przychody domów mediowych w Polsce

Branża reklamowa szuka odpowiedzi na pytanie, jak mierzyć dziś sukcesy domów mediowych.

magdalena lemańska

Jedyny istniejący dziś raport domów mediowych to międzynarodowy ranking organizacji Recma. Wysoką pozycję w tym rankingu domy mediowe wykorzystują w czasie negocjacji z klientami, więc każda jego edycja budzi w branży emocje. Bywa, że także dlatego, iż metodologia gromadzenia danych przez Recma nie jest idealna.

Recma nieidealna

W tym roku kilka domów mediowych w Polsce zakwestionowało najnowszy ranking.

– Poprosiliśmy Recma o listę naszych klientów, w oparciu o którą szacowane są obroty, z rzeczywistą liczba pokrywała się ich część – mówi przedstawiciel jednego z największych domów mediowych w Polsce.

Powtarzają się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10285

Wydanie: 10285

Spis treści
Zamów abonament