Nowe wyzwanie dla reklamy
Branża reklamowa szuka odpowiedzi na pytanie, jak mierzyć dziś sukcesy domów mediowych.
magdalena lemańska
Jedyny istniejący dziś raport domów mediowych to międzynarodowy ranking organizacji Recma. Wysoką pozycję w tym rankingu domy mediowe wykorzystują w czasie negocjacji z klientami, więc każda jego edycja budzi w branży emocje. Bywa, że także dlatego, iż metodologia gromadzenia danych przez Recma nie jest idealna.
Recma nieidealna
W tym roku kilka domów mediowych w Polsce zakwestionowało najnowszy ranking.
– Poprosiliśmy Recma o listę naszych klientów, w oparciu o którą szacowane są obroty, z rzeczywistą liczba pokrywała się ich część – mówi przedstawiciel jednego z największych domów mediowych w Polsce.
Powtarzają się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta