Mniej klientów w sklepach odzieżowych i obuwniczych
Firmy z branży borykają się z malejącą liczbą klientów w sklepach, co muszą rekompensować wyższą skutecznością sprzedaży.
Spółki obuwnicze i odzieżowe, prowadzące sklepy w galeriach handlowych, narzekają na malejącą liczbę ich odwiedzin w porównaniu z ubiegłym rokiem. Dotyczy to dużych sieci, takich jak LPP i CCC, ale też mniejszych, takich jak Monnari, Solar, Esotiq & Henderson, Redan. W większości spółek spadki odwiedzin sięgają w tym roku około 10 proc., ale zdarzają się też takie miesiące, kiedy wskaźnik ten był niższy nawet o ponad 20 proc., do czego przyczyniła się ciepła i słoneczna pogoda. Ale coraz częściej pojawiają się głosy, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta