Wedel inwestuje w pijalnie
Rośnie konkurencja na rynku słodyczy. Ich producenci szukają sposobów, by się wyróżnić.
Beata drewnowska
– Zamierzamy otwierać od pięciu do dziesięciu Pijalni Czekolady E.Wedel rocznie – mówi „Rzeczpospolitej" Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu w Lotte Wedel, czołowej firmie słodyczowej w Polsce. Obecnie pod tą marką działa 20 pijalni. Z tego 12 należy do Lotte Wedel, a osiem to placówki franczyzowe.
Zagranica poczeka
Sława pijalni wedlowskich dotarła poza Polskę. – Inwestorzy widzą w nich duży potencjał, dlatego bierzemy w przyszłości pod uwagę możliwość rozwoju sieci również poza granicami naszego kraju – ujawnia Herman. – Obecnie jednak koncentrujemy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta