Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cenne polskie marki są już warte 66 mld zł

30 listopada 2015 | Ekonomia
Marki rosną w cenę
źródło: Rzeczpospolita
Marki rosną w cenę
źródło: Rzeczpospolita

Łączna wartość 330 krajowych brandów wzrosła 
w ciągu roku o 6,7 proc, czyli najwięcej od pięciu lat.

Portfel cennych polskich marek wycenianych w 12. już edycji rankingu „Rzeczpospolitej" jest wart 65,6 mld zł, ponad 4 mld zł więcej niż w 2014 r. Wyniki rankingu zostaną ogłoszone podczas poniedziałkowej gali i opublikowane w specjalnym dodatku w „Rzeczpospolitej" 1 grudnia.

Już po raz piąty podczas gali rankingu ogłosimy też wyniki konkursu „Młoda marka sukcesu", w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10308

Wydanie: 10308

Spis treści
Zamów abonament