Cenne polskie marki są już warte 66 mld zł
Łączna wartość 330 krajowych brandów wzrosła w ciągu roku o 6,7 proc, czyli najwięcej od pięciu lat.
Portfel cennych polskich marek wycenianych w 12. już edycji rankingu „Rzeczpospolitej" jest wart 65,6 mld zł, ponad 4 mld zł więcej niż w 2014 r. Wyniki rankingu zostaną ogłoszone podczas poniedziałkowej gali i opublikowane w specjalnym dodatku w „Rzeczpospolitej" 1 grudnia.
Już po raz piąty podczas gali rankingu ogłosimy też wyniki konkursu „Młoda marka sukcesu", w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta