Zawirowania na europejskim rynku odbierają optymizm reklamodawcom
Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych podało zaskakująco niski najnowszy wskaźnik nastrojów w branży marketingowo-reklamowej. W drugim kwartale wynosił 16 pkt, teraz spadł do... 5.
Powodem takiej sytuacji są m.in. spowolnienie gospodarcze w Chinach, które nie pozostaje bez wpływu na rynki europejskie, tarcia polityczne w Europie oraz kryzys związany z przepływającą przez nią teraz falą uchodźców z Bliskiego Wschodu.
Europejski Indeks Nastrojów w Branży Reklamowej powstaje w oparciu o opinie firm reklamowych i badawczych zbierane na potrzeby Komisji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta