Tru: Hilton zbuduje hotele dla młodych
Nowe obiekty będą przeznaczone dla młodszych gości, dysponujących ograniczonym budżetem podczas podróży.
Sieć będzie nosiła nazwę Tru i na razie będzie rozbudowywana tylko w Stanach Zjednoczonych. Jej gośćmi mają być podróżni, którzy chcieliby wydać za nocleg nie więcej niż 75–90 dol. Plasowałoby to Tru w gronie innych tańszych (choć nie najtańszych) sieci hoteli na amerykańskim rynku, takich jak Comfort Inn, Fairfield Inn czy La Quinta. Według dyrektora generalnego Hiltona Chrisa Nassetty ten segment rynku generuje aż 40 proc. popytu na usługi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta