Telewizje zadowolone z Euro
Przychody Polsatu z reklam przy Euro 2016 sięgnęły już 23 mln złotych. To więcej, niż oczekiwano. Najwięcej wydają telekomy.
magdalena lemańska
Eksperci zakładali, że przez całe mistrzostwa Europy w piłce nożnej Polsatowi uda się zainkasować 25 mln zł. Jednak jak szacuje agencja SMG Polska, dzięki wypełnieniu bloków reklamowych wokół transmisji z Euro Polsat już teraz osiągnął reklamowe przychody związane z tą imprezą na poziomie 23 mln zł (w czasie 15 meczów, do 26 czerwca). – Zakładaliśmy, że o ile popyt na czas reklamowy przy meczach z udziałem Polaków pozwoli na całkowite wypełnienie bloków reklamowych, o tyle przy meczach z udziałem innych drużyn wypełnienie będzie na niższym poziomie. Finalnie Polsatowi udaje się jednak sprzedać całość dostępnych zasobów reklamowych – mówi Paweł Bronisz, menedżer ds....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta