Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizje zadowolone z Euro

29 czerwca 2016 | Ekonomia
Wpływy reklamowe nadawców i wydatki firm na reklamy podczas Euro 2016
źródło: Rzeczpospolita
Wpływy reklamowe nadawców i wydatki firm na reklamy podczas Euro 2016

Przychody Polsatu z reklam przy Euro 2016 sięgnęły już 23 mln złotych. To więcej, niż oczekiwano. Najwięcej wydają telekomy.

magdalena lemańska

Eksperci zakładali, że przez całe mistrzostwa Europy w piłce nożnej Polsatowi uda się zainkasować 25 mln zł. Jednak jak szacuje agencja SMG Polska, dzięki wypełnieniu bloków reklamowych wokół transmisji z Euro Polsat już teraz osiągnął reklamowe przychody związane z tą imprezą na poziomie 23 mln zł (w czasie 15 meczów, do 26 czerwca). – Zakładaliśmy, że o ile popyt na czas reklamowy przy meczach z udziałem Polaków pozwoli na całkowite wypełnienie bloków reklamowych, o tyle przy meczach z udziałem innych drużyn wypełnienie będzie na niższym poziomie. Finalnie Polsatowi udaje się jednak sprzedać całość dostępnych zasobów reklamowych – mówi Paweł Bronisz, menedżer ds....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10483

Wydanie: 10483

Spis treści
Zamów abonament