Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

23 maja 2017 | Druga strona
Przytłaczająca większość Polaków (aż 92 proc.) wciąż ogląda telewizję – wynika z badania IQS cytowanego w zleconym przez UPC raporcie o przyszłości telewizji. 16,5 proc. Polaków uważa, że za pięć lat telewizję oglądać już będzie tylko online. Zaledwie 3,3 proc. polskich internautów nie ogląda dziś telewizji w ogóle.
źródło: Rzeczpospolita
Przytłaczająca większość Polaków (aż 92 proc.) wciąż ogląda telewizję – wynika z badania IQS cytowanego w zleconym przez UPC raporcie o przyszłości telewizji. 16,5 proc. Polaków uważa, że za pięć lat telewizję oglądać już będzie tylko online. Zaledwie 3,3 proc. polskich internautów nie ogląda dziś telewizji w ogóle.

Wydanie: 10756

Wydanie: 10756

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament