W sieci usługi można nie tylko sprzedawać, ale też świadczyć
Dzisiaj zakupy internetowe kojarzą się w zasadzie z nabywaniem produktów, jednym z nielicznych wyjątków jest segment turystyczny. Konsumenci kupują przez internet bilety, wycieczki, rezerwują hotele już dość chętnie, choć oczywiście wciąż tradycyjna sprzedaż trzyma się mocno.
Zdaniem branżowych ekspertów kolejne lata będą należały do e-sprzedaży usług, dzięki którym rynek będzie się rozwijał w coraz szybszym tempie. Będzie to możliwe dzięki znacznie intensywniejszej sprzedaży usług medycznych, finansowych, edukacyjnych czy pośrednictwa przy poszukiwaniu pracy bądź mieszkania.
– Już teraz widzimy na platformie Shoper rosnący udział sklepów z usługami, np. szkoleniami, serwisem, biletami na wydarzenia. Przez internet będziemy kupować więcej i częściej, ze względu na wygodę i szybkość transakcji – mówi Tomasz Tybon, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Dreamcommerce, dostawcy oprogramowania Shoper.
Lekarz z sieci
– Jeszcze kilka lat temu nikogo nie dziwiło, że chcąc umówić się na wizytę do lekarza, musimy fizycznie czekać na swoją kolej. Obecnie żyjemy coraz szybciej i brakuje nam czasu na wszystko. Dlatego nikogo nie dziwi, że chętniej korzystamy z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta